joi, 22 mai 2008

Interviu intre doi colegi

Mihele Claudiu si Hora Lucian incercam sa realizam un interviu despre situtia pregatirii pentru bacalaureat.
Mihele: Ceau.
Hora: Salut.
Mihele: Cum stai cu pregatire pentru bacalaureat si pentru atestat?
Hora: Destul de bine dar mai am de invatat putin.
Hora: Tu cum stai cu pregatirea?
Mihele: Eu stau destul de bine dar si eu mai am inca mult de invatat.
Mihele: Dar cu atestatul cum stai mai ai de lucru la el sau l-ai terminat?
Hora: Atestatul l-am terminat, dar mai am de lucru la revista.
Hora: Tu cum stai cu revista?
Mihele: Pai la revista mai am mult de lucru sunt abia la inceput , de abia am realizat coperta de inceput si cateva articole.
Mihele: Ce parere ai suntem inainte celorlalte scolii cu materia sau in urma?
Hora: Ce sa zic eu, cred ca suntem cam pe la mijloc.
Hora: Cu materia , mai avem putin.
Mihele: Asa este mai avem putin si terminam materia.
Hora: La pregatirea materiei am avut mare noroc cu profesorii care s-au ocupat foarte bine de noi si le multumim.
Mihele: Da aici ai dreptate am avut mare noroc cu profesori care au fost ingaduitori cu noi si rabdatorii si mai ales profesorii la a caror materii dam bacalaureat.
Mihele: Iti multumesc pentru acordarea acestui interviu si iti urez succes la balaureat si spor la invatat in continuare.
Hora: Mersi la fel.
Hora: Ceau.
Mihele: Ceau.

Niciun comentariu: